Wednesday, June 2, 2010

Hari Lahir yang sangat istimewa




Kek yg sangat istimewa
Jauhnyer hadiah ni datang; sekali dengan kad sekali. Apa yg tertulis dalam kad tak bole bagi tahu. Rahsia...
T-shirt kesukaan saya


Malam tadi rase malas. Biasanya tido sekejap waktu petang. Tapi petang tu tak tido pun. Itulah sebabnya saya tido awal.
Pukul 12 lebih Arshad kejutkan saya. Buka2 mata ade kek. Comey kek tu. Hadiah dari orang yang sangat istimewa.
Lebih sebulan yang lalu saya dapat bungkusan istimewa dari jauh. Mula nak bukak. Tapi ade org bagi tahu kotak tu hanya boleh buka pada 2 June, tak tahu sebab ape;p
Terpaksalah ikut cakap orang tu kan. Dah dia yg bagi kita kotak tu. Cantek kotak tu. Warna merah. Mentang2 lah die dari Tanah Merah. Berdegup jantung saya meneka ape agaknye dalam tu.
Ahha. T-shirt adidas yang sangat cantik. Terima kasih orang tu. Kamu buat saya rasa dihargai dan disayangi....:)



No comments: